Egy hajritkulással élő vallomása...

"...sajnos a szerencsén is múlt..."

Kedves Csoport tagok! Ahogy kértétek megosztom a mai tapasztalataimat Veletek. Ma felkerült a T-parting. Hosszú vajúdás és majd egy évi dilemma után egy próbafülkében az izzadságtól összetapadt pár szál hajjal megszületett a döntés ,valamit tenni kell. Sokan próbáltak lebeszélni,többek között fodrászok.Aztán ezen az oldalon lévő vélemények kommentek is azt sugallták,tegnap este ,hogy kétségeim legyenek. Én viszont elég keményfejű vagyok. lassan hozok meg döntéseket,de ha már eldöntöttem valamit azt meg is valósítom. Most már azt mondom,hogy életem legjobb döntését hoztam meg. Ez viszont kevés lett volna ,de rátaláltam egy igazi "Profi" ,csupa szív fodrásznőre akinek úgy ültem be a székébe,mintha ezer éve a fodrásznőm lett volna.(Most találkoztunk másodszor)Semmi izgalom,semmi drukk .És elkezdődött az átalakításom  A recept: Végy egy pozitív,vidám profi szakembert akinek a szakma a kisujjában van.,bízd rá magad!!!.Én megtettem és jól tettem. Murányi Katalin nem csak a T-partingot helyezte fel,de pár évvel megfiatalított és a lelkemet is meggyógyította. Úgy váltunk el,hogy azt mondtam,most még az érzéseimet nem tudom szavakba önteni ,de nagyon köszönöm. Most ,hogy haza értem ,már belenéztem a tükörbe, többször küzdök a könnyeimmel,pláne,hogy a gyerekeim (nem tudták mire készülök,csak a fotót látták még )könnyekig megható sorokkal dicsértek.Nem ragozom tovább,ha szükségetek van ilyen megoldásra,ne halogassátok,főleg ne hallgassatok senkire!!!. Azt mondják,ha valaki még nem hozta meg a változtatásra a döntést,akkor annak még nem fáj eléggé. Nekem nagyon fájt!!Keressétek fel Katát, hogy részetek lehessen ebben a számomra...csodában. Kívánok Katának sok sikert a munkájában,boldogságot a magánéletében.Köszönöm https://haircontrast.hu/

Íme néhány kép milyen is lett:

be8ed3f12a7cf2f633cd48f34169ba7c.jpg